duminică, 23 noiembrie 2008

Samsung Omnia

Samsung Omnia
De o saptamana mi-am schimbat telefonul mi-am luat Samsung Omnia,trecere a fost destul de brusca deoarece fostul meu telefon la care nu am renuntat defintive este un N73.La Omnia totul e o alta mancare de peste,de la sitemul de operare care e Windows 6.1 pana la lipsa tastaurii.Fiind obisnuit cu sistemul Symbian primele zile de butonare a telefonului au fost cam debusolante,deseori punandu-mi intrebarea la ce dracu am dat 1700 ron pe el.Usor usor am inceput sa dibuesc facilitatile telefonului,care este de fapt un pocket pc.Camera de 5Mp este foarte buna cu conditia sa faci setarile potrivite,ca altfel si un telefon cu camera VGA scoate poze mai reusite.M-am distrat cu GPS-ul,si cu vocea feminina care imi spunea ca dupa 100 de m sa fac la dreapta,un alt plus fata de N73 este Wi-Fi,iar datorita faptului ca usor usor in tara noastra apar o groaza de hot spot-uri,asta chiar ca e un lucru util.Ce e mai complicat timpul de apelare a agendei,si nu ma refer la telefon,cat la degetele mele care danseaza pe touch-screen,dar probabil cu un pic de antrenament voi fi mai rapid.Inca astept veriunea de Flash,ca sa pot asculta in liniste trilulilu.Bateria e ok,tine cam 2 zile asta in conditile in care folosesc internetul,gps,si camera foto in conditii decente.Te poti abona la o multime de Podcast-uri atat audio cat si video,cu cele video am avut unele probleme deoarece cred ca erau facute pentru iPhone.Ca o concluzie generala in loc de simplitatea(user friendly) sistemului Symbian si in speta a lui Nokia N73,am ales stabilitatea lui Samsung Omnia si a platformei Windows.

0 comentarii: