marți, 30 ianuarie 2018

Mesaje si sms-uri de Valentine’s day 2018. Mesaje de dragoste pentru el;Mesaje de dragoste pentru ea

MESAJE DE VALENTINE’S DAY 2018.  
Mesaje de dragoste pentru eaMiercuri, 14 februarie, este Valentine’s day (Ziua Îndrăgostiţilor; ziua Sfantului Valentin). Mulţi români nu sărbătoresc această zi, deoarece o consideră preaDragobete, însă există şi multe persoane care văd în data de 14 februarie un nou motiv de a-şi arăta dragostea faţă de persoana iubită, fie ea sotie, iubita, prieten sau prietena. Pentru ei, iată mai jos cele mai frumoase şi originale mesaje şi urări de VALENTINE’S DAY 2018 , pentru persoana iubită.
comercială si importata din Occident şi preferă traditionalul

Mesaje de dragoste pentru el:

 “Astăzi nu sunt disponibilă pentru nimic. Nu am timp să merg la muncă, nu am chef să stau să fac mâncare, nu îmi doresc să îmi fac planuri pentru mâine. Astăzi am timp şi vreau să fiu numai cu tine… să ne iubim!”

“Azi-noapte mi-am rugat îngerul să te păzească. Dar a venit mai devreme. L-am întrebat de ce. A zâmbit şi mi-a spus că un înger nu păzeşte alt înger!”

“Ti-am scris numele pe cer, dar vantul l-a dus departe. Ti-am desenat numele in nisip, dar valurile l-au sters. Insa ti-am scris numele si in inima mea, de unde nu se va sterge niciodata!”

Te iubesc nu doar pentru ceea ce esti, ci si pentru ceea ce sunt eu, atunci când sunt cu tine…”

Mesaje de dragoste pentru ea:

De Sfântul Valentin vreau să-ţi spun că iubesc motivele pe care mi le dai în fiecare zi pentru a te iubi: zâmbetul tău, ochii tăi, bunătatea ta, atenţiile pe care mi le faci şi modul în care îmi înseninezi viaţa.”

“Cineva a întrebat ce îi face pe oameni fericiţi. Unii au răspuns că bogăţia, alţii – celebritatea. Mă gândeam la asta atunci când am primit SMS-ul de la tine. Am zâmbit şi am răspuns că pe mine asta mă face fericit.”

Dragostea este limbajul in care inimile noastre isi vorbesc. Pentru tine inima imi canta!”

“Dragostea mea pentru tine nu are margini. Lasa-ma sa te iubesc!”

0 comentarii: